NAFAS
تنها شرط زندگی
سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : Ali

 تو دیدی التماسم را ولی بی من جدا رفتی 

 

گسستی تاروپودم را ز من بی اعتنا رفتی 

 

ندیدی چشم گریانم تورا فریاد.... سرمیداد 

 

غرورت برزمینم زد؛ چوافتادم به پا رفتی 

 

نفس درسینه ام نالید وآهم را... خدا بشنید 

 

شکستی بغض دلتنگی ؛به دل باران غم آمد 

 

ندیدی زیرپایت را.. سحر شد ...بی صدا رفتی 

 

شدم حیران چشمانت زدلتنگی.. چراها ..ماند 

 

ولی هرگزندانستم... چرابی من ؟چرا رفتی ؟ 

 

گناهت رانمیبخشم مگر تاوان عشق این است؟ 

 

به سوگندم به چشمانت که در راهت خطا رفتی 

 

ببین در خود پریشانم ...نگاهم رنگ مردابی 

 

شکستی عهدوپیمانت ... تو دل سنگی ..کجا رفتی ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ: یه دنیا ممنون که به وبلاگ من سر زدید. برداشت از این وبلاگ آزاد است به شرطی که نظر بدید. اینم شمارمه انتقاد یا پیشنهاد اگه دارید به من sms کنید: 09197607204 09103930953
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NAFAS و آدرس nafas97.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 3571
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1





mouse code

كد ماوس